Re: TNT2 vs Matrox G400

Autor: Sulaco (sulaco_at_polbox.com)
Data: Wed 10 Nov 1999 - 09:40:11 MET

Kris wrote:

> Trochę jednak przesadziłeś. DualHead jest bardzo interesujący dla grafika 2D
> ale oczywiście jeśli dokupisz drugi monitor. Filmy DVD na TV możesz odglądać
> na dowolnej karcie z wyjściem TV choć najlepszy efekt i tak uzyskasz przy
> karcie dekodującej ...

co do karty dekodujacej zgadza sie, aczkolwiek polemizowalbym co do jakosci
obrazu z tych kart, przewaznie jest tak, ze im drozsza karta tym lepszy obraz
(zaznaczam - przewaznie) ale na chusteczke wkladac w kompa nowa karte (dodatkowy
problem dla win), blokowac i tak ograniczona liczbe przerwan, wywalac dodatkowa
kase jak IMHO g400 daje mi to samo (+ cos jescze) bez wiekszego problemu?
a co do "dh" w innych kartach - co to za komp multimedialny ktorego nie mozeszsz
bezproblemowo podlaczyc do tv? :-DDDD pomijam tutaj fakt mozliwosci korzystania
z dwoch monitorow...

> walkowane w wielu opisach g400.
>
> A właśnie te są najbardziej IMHO interesujące ...

no wlasnie tez tak sadze ale dla mnie dh to jest wlasnie to czym jest teraz tzn
dvd,dwamonitory itd.
i wybieram to co potrzebuje obecnie - w moim przypadku dvd

podsumujmy:
do zastosowan domowo-polprofesjonalnych-profesjonalnych w przedziale cenowym
~1500pln najlepszym wyborem jest IMHO g400max, no bo podaj mi karte ktora spelni
te trzy wymagania dajac dobra jakosc, szybkosc i niezawodnosc bez zadnych
kompromisow
sorki ale nie ma to byc reklama matroxa tylko w sensowne rozumowanie

zdrow

mAREK