Odp: ABIT BE6

Autor: Mike (psylocyb_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 10 Nov 1999 - 09:33:42 MET

Użytkownik koksik <koksik_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:80a95j$f5v$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> E..tam dla mnie wymiana Asus P2B na Abit BE6 - delikatnie mowiac byla
> "chybiona" - na P2B moj P III 450 chodzil spoko na 504 , na BE6 spoko to
> chodzi na 450 ;-((((

o ooooo
to wlasnie chcialem uslyszec
nie wymieniam asusa P2B na Abita - a chcialem ( dzieki za tes slowa )
ja kudlaty durnowaty
chcialem cos z UDMA66 - ale w takiej sytuacji chyba sobie kupie oddzielny
kontroler . Moze jakies znacie i mozecie polecic.
A moze znacie jakies sztuczki na P2B ktore cos poprawiajua badz psuja
czy ktos pogonil Celka 300A na P2B wiecej niz na 450Mhz, jesli tak to na ile
i jak ?
oplaca sie wymiana C300a na C400a PPGA?
dzieki
a jeszcze
nowy bios jest do P2B z numerem 1011 - final , narazie dziala i sie nie
wykrzacza

Pozdrawiam
Mike