Re: TNT2 vs Matrox G400

Autor: Sulaco (sulaco_at_polbox.com)
Data: Wed 10 Nov 1999 - 09:08:26 MET

Tomasz TOM Kulma wrote:

> Obrobka zdjec, DTP i gry; Celeron ; Briliance 107 mp

Zapomnij o jakiej kolwiek karcie na rivie, w 2d jakosciowo i szybkosciowo zadowoli
Cie tylko matrox, tym bardziej jezeli pracujesz w rozd >=1280x1024,
co do 3d to "niestety" na dzien dzisiejszy do g400 wskazane jest miec piii co tak
i tak czeka Cie wczesniej czy pozniej, chocby photoshop dziala zdecydowanie
lepiej...
a gry, ja osobicsie nie mam z nimi zadnych problemow, a roznica w wydajnosci w
porownaniu do rivy ok ~2fps przy 40 - 50 jest dla mnie bez znaczenia :-D
jeszcze jedna sprawa - dualhead wynalazek ten jest IMHO najwazniejsza rzecza jaka
powinna byc w nowych kartach graf, bez tego wykorzystanie w pelni kompa jest
troszke ograniczone np DVD po cholere mam kupowac stacjonarny odtwarzacz jak moge
podlaczyc sobie tv do kompa i spokojnie ogladac dowolny film z dowolnego regionu.
niepomne jeszcze o innych mozliwosciach wykorzystania dh ale to juz bylo walkowane
w wielu opisach g400.

zdrow

mAREK

P.S. jesli bede zmienial karte graf to tylko na karte z dh lub czyms podobnym ...