Prosba o pomoc w wyborze...

Autor: mchrom_at_sgh.waw.pl
Data: Tue 09 Nov 1999 - 18:13:58 MET

Stoje przed zakupem dwoch "gadzetow" do komputera. Chodzi o naped DVD
tudziez nagrywarke...
W pierwszym temacie, najblizszy jestem wyboru Pioneera 103S.

W drugim mysle nad jakas Yamaha, Philipsem 460 badz HP8100... /po
prostu sprzet musi nagrywac min x4/.
Dotychczas mam Philipsa 3610, z ktorego jestem, wbrew panujacym na
liscie opiniom, zadowolony - stad moj sentyment do tej marki.

Prosze o opinie UZYTKOWNIKOW w/w sprzetu, oraz ewentualne
kontrpropozycje.
Z gory dziekuje.
Michal H. Chrominski <mchrom_at_sgh.waw.pl>
ICQ# 21895620 Warszawa