Re: Asmax

Autor: Jerzy Makieła (jurmak_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 15:45:49 MET

Użytkownik <wojtek_at_from.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:942155037.28992_at_k1.dom...

> POWAZNIE!!! nie kumam tych "sterownikow do modemu"
> przeciez kazdy modem obsluguje sie podajac po prostu komendy takie
same
> np. ATDT0202122

Czy Ty wszystko tak sobie komplikujesz?????? Bo ja np. modemu nie
obsluguje, a prawde powiedziawszy wiem ze jest, zostal na poczatku
skonfigurowany i teraz po prostu ma laczyc i koniec:-))))))

--
Pozdrowienia Jurek
http://www.jacht.prv.pl