Re: Laczenie PeCeta z notesem Casio

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_1234free.net.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 14:57:32 MET

Sebastian Maleszewski wrote:

> Czy ktos dysponuje urzadzeniem (przejsciowka)
> do polaczenia notesu menadzerskiego Casio
> z PeCetem?
> A moze ktos ma schemat takiej przejsciowki
> lub przynajmniej opis lacza, w ktore sa
> wyposazone notesy?
>
> Sebastian

Kabelek można zrobic samemu, ale ja mialem problemy z częściami. U
gościa co handluje kablami na warszawskiej gieldzie komputerowej (pod
stodola) kupilem kabelek za 100 zł z jakims oprogramowaniem. Sam stosuje
FA127
Na priv przesylam schematy kabelka

http://www.csclub.uwaterloo.ca/u/wwiewior/CASIO/casio.html
http://home.t-online.de/home/Milan.Urosevic/casiobas.htm