Re: image dysku na FAT32

Autor: Mariusz Zarzeczny (mariuszz_at_reset-pc.com.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 13:00:47 MET

Maciej Muras napisał(a):

> Czy ktoś zna może program, który potrafi zrobić image dysku ale na facie32.
> Obecnie mam dobrze sprawujacy sie program hd95copy, ma jednak jedna wade-
> nie obsluguje fat32 (czy ma ktos moze nowsza wersje ?).
> Wazne jest by program dzialal niskopozimowo bo np. kopie bezpieczenstwa z
> win95 to mozna sobie...
> Prosze o informacje
>
> Maciek M.

Polecam programik Symanteca "Norton Ghost". Potrafi tworzyć skompresowany image
dysku lub dowolnej partycji. Jest szybki bo zajmuje się tylko danymi, a nie
całym dyskiem. Nie ważne czy FATxx, Linux, NTFS.
Przy kopiowaniu dysku mniejszego na większy pyta jakiej wielkości partycję ma
utworzyć. W autoexecu na dyskietce systemowej wpiasłem:
ghost -clone,mode=copy,src=1,dst=2 -sure
Bez wyjmowania dyskietki skopiowałem 10 dysków z zainstalowanym OEMowo Win98 w
ok. 1h,(dłużej schodziło mi z podpinaniem dysków niż z samym kopiowaniem :-) ).
Jest na płytce Chipa 4/99.
Pozdrawiam i miłego kopiowania Ghostem :-)