Monitor i odswiezanie

Autor: Piotr Trociński (muppet_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 12:20:07 MET

Wiem ze zabrzmi to smiesznie ale mam w domu (i pracuje na nim) analogowy
monitor firmy Tystar(przynajmniej tak napisane jest na obudowie). Otoz
zmienilem jakis czas temu wszystkie bebechy kkomputera a monitor
pozostal ten sam.
Teraz najwazniejsze - pracuje jak ostatnio sie dowiedzialem na monitorze
z odswierzaniem 60 Hz. Wiem, wiem jest to za malo i dlatego pytam sie
czy mozna jakos to poprawic nie zmieniajac monitora ? (mam w planie
kupno nowego ale jeszcze nie teraz - fundusze). Moze ktos ma
dokumentacje tego modelu monitora i wie jak w nim pogrzebac? A moze
polecicie jakies dobre programy do zmiany odsiwerzania.
Dzieki za wszelkie sugestie ...