Re: podkrecanie celerow - 366 kontra 400

Autor: Wojtek Jakóbczyk (wojtek_at_security.net.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 09:50:11 MET

Reggi <reggi_at_friko6.onet.pl> wrote in message
(cut!)
> OK. Mogłem coś pokręcić. Ale chodziło mi o coś podobnego, o czym Ty
piszesz,
> tylko inaczej :-)). Nie można zapuścić NT Workstation na czterech
prockach,
> chyba że Twoja poprzednia wersja systemu na nich chodziła - no i jak
piszesz
> jest plik hal.dll, ale nie będziesz mógł go legalnie używać - coś w tym
> stylu pisze w licencji

Jest mały knyf. Jeśli używasz NT Wks na maszynie >2 procesorowej (czyli siłą
rzeczy dostajesz hal.dll od producenta sprzętu), następuje wyłączenie
oryginalnego pliku spod warunków licencji - po prostu nie używasz go, więc
nie możesz zgadzać się na warunki używania czegoś, czego nie używasz :-))
Wchodzi wtedy licencja dotycząca nowego hal'a - nie pochodząca od MS.
A W2k Pro obsłuży dwa proce.... :-) Spoko.

--
Wojtek
wojtek_at_security.net.pl     http://www.security.net.pl