Odp: Monitory Philips, sklep Lorien (Wawa) - odradzam!! [bardzo dlugie]

Autor: Domin (domin_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 08 Nov 1999 - 20:24:22 MET

Użytkownik Adolfus <adolfus_at_priv.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:nkDV3.8684$jG2.188598_at_news.tpnet.pl...
> Przyssaliście się do Lorien jak żyd do portfela, jak jesteście tacy mądrzy
> to pokażcie mi inny sklep o tak dobrym poziomie w Warszawie

Prawda, jestem czestym klientem w tym sklepie poniewaz zawsze moge liczyc na
fachowa pomoc obslugi, zawsze milej, usmiechnietej...
W tym sklepie naprawde rozumiem co znaczy "klient nasz pan"

--
Domin
domin_at_klub.chip.pl