Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ufo.ds13.agh.edu.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 02:50:48 MET
>kup nowy dysk; naprawa w serwisie jest
>drozsza niz sam dysk - nie warto
>sam kiedys probowalem
Jest cos takiego jak 3l gwarancji u producenta.
Kiedys padl mi 1.2GB Seagate - wyslalem do serwisu na Europe do Holandii,
wrocil naprawiony 1.7GB :)
Proponuje zagladnac na http://www.seagate.com i sprawdzic czy padniety dysk
jeszcze jest objety gwarancja producenta.
Jesli tak, to pozostaje zapakowac, wyslac i poczekac miesiac-poltora i miec
dobry :)
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:15:26 MET DST