Re: AMDK6-450 a 128 MB RAM-u. Moze ktos pomoze ???

Autor: Jaca (jopal_at_promail.pl)
Data: Tue 09 Nov 1999 - 01:31:21 MET

> Mam dziwny problem.
> Najpierw konfiguracja p.g. Epox MVP3G, procesor AMD K6-450, Voodoo 3 3000
> AGP i SB LIVE, i wszystko bylo dobrze dopoki nie zachcialo mi sie 128 MB
> RAMu, po instalacji drugiego modulu 64 MB Windows nie uruchamia sie,
> sprawdzalem juz chyba z 4 moduly pamieci i nic, Co ciekawe mialem na tej
> plycie juz kiedys 96 MB i bylo wszystko o.k. (ale wtedy byl AMD 350 i
> Voodoo2

A czy Windows startuje z wlozonym tylko tym nowym modulem 64 MB ?
Jesli tak to znaczy ze oba moduly nie beda ze soba wspolpracowac.
Czy probowales mieszac te moduly. Moze ten pierwszy tak bruzdzi.
Byc moze ktorys nie chodzi na 100 MHz. Z konfiguracji wnioskuje
ze plyta chodzi na 100 MHz (4,5 x 100).

--
jopal_at_promail.pl
ICQ# 3960634