Re: Odp: Hello everyone. problem z excelem

Autor: Hubert Dolega (hueymanchew_at_yahoo.com)
Data: Mon 08 Nov 1999 - 21:47:48 MET

Witam,
> Mam też CL 97 PL i nadal podana przez Ciebie wersja nie działa.
Ki diabeł ???
Dla scislosci wersja angielska jest z SR-1, ale nie sadze aby to cos
zmienialo.
> Sprawdziłem jednak, że funkcja KOMÓRKA istnieje, ale ma dwa argumenty
> KOMÓRKA(info; adres),
> gdzie info określa rodzaj wymaganej informacji

Z tym, ze jezeli nie podasz drugiego argumentu, tzn.adresu to zwracane
sa dane dotyczace aktywnej komorki. Przyznaje, ze nie ma tego w helpie,
ale u mnie dziala bez zarzutu.

Pozdrawiam,

Hubert Arkadiusz Dolega