Re: LiveWare 3.0

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 08 Nov 1999 - 07:41:36 MET

vertex <vertex_at_box43.gnet.pl> pisze:
> Czy ktos kto juz posiada Live Ware 3.0 moglby napisac co daje i czy warto
> sciagac/kupic plytke ?
> Czy sa jakies roznice w jakosci pozycjonowania 3d

Albo mi się wydaje, albo w wersji "full" są starsze wersje (w każdym razie
mają niższy numer wersji) niż te z LW 3.0 ze stron Creative'a.
Pozycjonowanie 3d się znacząco nie zmienia, o ile w ogóle.
Jest trochę banków brzmień, Lava! (taki dziwny Player, raczej dla bajeru,
niż słuchania mp3), Live! Experience (nowe)... i jeszcze parę drobiazgów.
Generalnie, jeśli nie zamierzasz korzystać z dostępnych banków brzmień,
a do mp3 wystarcza Ci winamp to nie warto sobie du^H^H głowy zawracać.

> Jancio

Pozdrawiam

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk