Asus P3b-F instalacja ZIP-100

Autor: B.Dariusz Godlewski (bdg_at_rettpol.com.pl)
Data: Mon 08 Nov 1999 - 02:38:54 MET

ZIP instaluje sie w Windzie98 jako naped B: i za nic nie
moge tego zmienic. Robilem upgrade Biosu i tez nic
nie pomaga. Gdyby to byla tylko literka to moglbym
przezyc , ale przy takim ustawieniu zglasza mi chec formatowania
kazdego dysku ktory tam wloze. Dyski sa na pewno OK i zawieraja
dane. Jednoczesnie , jezeli ustawie w Biosie , ze na B: jest jakas
stacja to zaczyna sie kaszana z A: /1.44/ , ale za to ZIP dostaje literke
D: i od razu widzi wszystkie dyski prawidlowo, czyta ,zapisuje i.t.d.
Tylko, ze wywala mi z kolei DVD ktore nie chce przyjac nastepnej literki i
tak w kolko.
 Co z tym fantem zrobic??. Reinstalacje robilem !!

--
B. Dariusz Godlewski