Re: CD-ROM Asus40x - dlaczego tak padaja?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Mon 08 Nov 1999 - 00:45:32 MET

On Sun, 7 Nov 1999 15:56:47 +0100, "Arek Piotrowski"
<arekp_at_darmo.alter.pl> wrote:

>Witam!
>Wlasnie padl mi trzeci (!!!) cd-rom tej firmy w ciagu zaledwie 11 m-cy...
>poprzednie wymieniali mi na nowe, ale jest jeszcze m-c gwarancji tylko i
>jeszcze tego mi wymienia, a pozniej? samemu trzeba bedzie placic :(((

zaraz, a czy nie jest tak, ze jak naped jest wymieniony na nowy, to
gwarancja liczy sie od poczatku? bo jesli w 11 miesiacu wymiania ci
naped, to bedziesz mial na niego tylko 1 miesiac gwarancji, a to jest
bez sensu. poza tym, jeszcze jest cos takiego jak rekojmia.
jak to jest?

--
zuko / Shark von Cygnus