Re: jak wylaczyc komputer?

Autor: Artur Sikora (art_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Sat 06 Nov 1999 - 14:55:13 MET

Marcin napisał(a) w wiadomości: <3822BFF7.570AE26D_at_poczta.wp.pl>...
>Moze moje pytanie wyda sie Wam idiotyczne ale mam z tym problem. Otoz,
>od pewnego czasu mam klopoty z normalnym wylaczeniem peceta - zatrzmuje
>sie na etapie "poczekaj na zamkniecie systemu" i dalej ani drgnie.
>Przeinstalowanie systemu nic nie dalo. Co z tym zrobic? Pozdrawiam
>Marcin

Mialem to samo. Otorz:
Zainstalowalem Win 98 SE. Mam siec i wszystko chodzilo dobrze,
ale pewnego razu wyjalem kabel sieciowy i zanioslem do pracy.
Wracam do domu, wlaczam kompa, robie cos, wylaczam windoze, a on:
"poczekaj na zamkniecie systemu" i stoi.
Probowalem wszystkiego i nic, az podlaczylem kabel sieciowy do kompa
i huba... i komp sie wylaczyl.

To NIE jest przypadek!!!

Od tego czasu pokazuje to wszystkim znajomym ok 4 razy w tygodniu:
nie ma polaczenia z hubem - stoi, jest - wylacza sie.
Bez komentarza...

art