Wideo konferencja

Autor: T-Son (thanhson_at_polbox.com)
Data: Sun 07 Nov 1999 - 20:05:11 MET

Witam!
Czy oprócz NetMeetingu jest jeszcze jakiś inny program obsługujący Wideo
konferencje. Nie mogę używać NetMeetingu ponieważ przy każdym połączeniu
(m.in. ils.microsoft.com,
ils1-5.microsoft.com...) ukazuje się komunikat :"The was a problem
connecting to the directory server. You may not be connected to the network,
or the server may be busy....". Próbowałem wiele razy i zawsze jest tak
samo, wiec myślę ze nie dlatego ze serwer jest zajęty. Help!

--
            T-Son
thanhson_at_polbox.com