Re: CD-ROM Asus40x - dlaczego tak padaja?

Autor: Rozkosznie Pulchny (pawkor_at_delta.rumia.pl)
Data: Sun 07 Nov 1999 - 18:36:57 MET

Dnia pieknego (Sun, 7 Nov 1999 15:56:47 +0100) Arek Piotrowski napisal:
>Witam!
>Wlasnie padl mi trzeci (!!!) cd-rom tej firmy w ciagu zaledwie 11 m-cy...
>poprzednie wymieniali mi na nowe, ale jest jeszcze m-c gwarancji tylko i
>jeszcze tego mi wymienia, a pozniej? samemu trzeba bedzie placic :(((
>
>Ale mam pytanie czy tylko ja mam takie szczescie czy ktos z was tez mial
>takie doswiadczenia z tym modelem? Jakby sie zacial, nie rozpedza sie i nie
>widzi zadnej plyty :((( Czy inne modele (34x) tez maja taka awaryjnosc???

        Witam
Od ponad roku jestem szczesliwym posiadaczem CD-Romu ASUS CD-S340 (34x), nie
mialem z nim zadnych problemow, dopiero jakies 2 miesiace temu pojawily sie
male z odczytem polytek BTC (przezroczystych) - nie polecam nawet wrogowi
:) - wchodzil na obroty pozniej stukniecie, jakby korekcja, roznie raz nie
widzial pltyki innym razem wywalalo blad odczytu. Torche mnie to wqrzalo
wiec zdecydowalem sie na przeczyszczenie - teraz chodzi jak nowy :)
i znow nie mam powodow do narzekan. To tyle jesli chodzi o moje
doswiadczenia z tym CD-Rom'em.

        pozdrawiam

--
__  __
\ \/ /  Pawel Korzybski          pawkor_at_rudykot.pl
 >  <   phone: 0-58 771-20-96    UIN: 5780209
/_/\_\  	  The Truth Is Out There.