Re: pubs do c+??

Autor: C97 Š (cezar97_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 06 Nov 1999 - 23:44:41 MET

wawro wyslal/a na grupe pl.comp.pecet taka oto wiadomosc...

> sciagnalem sobie takie cos bo tutaj czytalem ze tym zdekoduje c+
> nie wiem niestety za cholere o co chodzi bo pisza po niemiecku
> jakby ktos mial z 5 minut
> to bardzo prosze o krotka instrukcje obslugi
> a moze jakis inny program

zapomnij o pubsie.
najlepsze sa wedlug mnie dwa progi.
1. moretv 3.2 - nadaje sie do "jasnych" filmow gdzie nie ma zbyt duzo
ciemnych scen poza tym jest super - rozne rodzaje rozdzelczosci itp.
polecam
2. doertv 2.41 - ten dekoduje wszystko jak leci tylko jeden maly problem
- gdy znika plusik w prawym gornym rogu to przestaje dekodowac (taki
algorytm)
a do dzwieku takie male cos co sie nazywa DCPlus (wedlug moich wyliczen
zjada najmniej czasu procesora przy dobrym dekodowaniu dzwieku)

a reszta na http://tvmania.pl

--
// @ cezar97_at_ulgo.koti.com.pl