Odp: Temperatura, a praca sieci

Autor: Newton (i_newton_at_priv4.onet.pl)
Data: Sat 06 Nov 1999 - 20:56:12 MET

> Mam taki problem. Transfer między dwoma
> połączonymi kompami jest taki:
> ode mnie do kumpla 550 kb/s (w porywach do 600 kb/s)
> od kumpla do mnie 200 kb/s (w porywach do 250 kb/s)
> (niezależnie czy się dane pcha, czy ciągnie)
> Jaka może być przyczyna ???
>
> Czy temperatura otoczenia w którym znajduje się
> przewód sieciowy (koncentryk) może mieć
> wpływ na pracę sieci?

NIE temperatura zdecydownie NIE (a przynajmniej nie w zakresie
-30 do +30 -> kable sa na to odporne) jedyne co moze miec wplyw na kable to
to czy znajduja sie blisko innego Kabla wysokoprodowego(~220V lub wyzej).
Sprawdz Hardware, a potem sterowniki.

Zdrowenko Newton

..programiści to tacy ludzie którzy wiedzą zbyt dużo
i myślą, że inni wiedzą tyle samo...
Isaac Newton        i_newton_at_priv4.onet.pl *
UIN 52697244