Re: Atramentowki: pojemnosc kalamazy

Autor: Michal Sawicki (msawic_at_it.pw.edu.pl)
Data: Sat 06 Nov 1999 - 12:11:08 MET

Kolegow, ktorzy mi poradzili HP odsylam do mojego posta "Nigdy wiecej HP"
:-> Mam juz uraz do tej firmy i mowie NIE.

Co do Epsona to nie wiem, czy to dobrze czy zle, ze ma glowice oddzielnie,
bo przynajmniej sa tanie kalamaze.

No ale przypuscmy, ze sie jeszcze waham miedzy Canonem BJC 2000 i
Lexmarkiem Z 11. Kalamaz do Z 11 jest drogi, ale czy nie wiekszy niz do
Canona? Ktora z tych dwoch sie lepiej napelnia?

                        M.