hsing tech

Autor: Rafal Dziedzic (dziedzic_at_mops.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 06 Nov 1999 - 09:58:13 MET

Mam problem, wpadla mi w rece stara plyta na TX Intela, niestety
prawdopodobnie ma walniety bios. Po zgraniu z niej biosa na innej plycie
wyczytalem ze jest to Ami Bios, a plyta produkcji Hsing Tech cos tam.
Niestety powyzsza firma nie posiada swojego serwisu w internecie
(przynajmniej ja nie znalazlem). Jedyne slady prowadza do PCChips, a tam
brak takiej plyty. :-(

I tu moje pytanie, czy ktos moze mnie nakierowac na miejsce gdzie leza
biosy do plyty wyzej wymienionej firmy.

P.S.
Z wygladu:
taktowanie: 50-75 MHz