Wyłączanie scanera

Autor: Krzysztof Koziarek (koziar_at_alpha.pl)
Data: Sat 06 Nov 1999 - 01:01:40 MET

Kupiłem niedawno skaner Artec AM12E+. Skaner nie posiada żadnego
wyłącznika - po włączeniu zasilania zapala się jego lampa i świeci, aż do
momentu uruchomienia i zamknięcia (z odpowiednią opcją) sterownika TWAIN32.
Czy zna ktoś może prostszy sposób na programowe włączanie / wyłączanie lampy
skanera (tryb oszczędzania)?
Gdzie można znaleźć opis TWAIN32 (chciałbym wywoływać go ze swojego
programu)?

Pozdrawiam,
Krzysztof Koziarek

PS. Przypominam o moim problemie z Zoltrixem Cobra (FM-SFT56) - łączę się
bez problemu z Internetem przez TPSA, ale nie mogę wysłać i odberać faksu
(nie łączy mnie z faksami). Co można z tym zrobić? WinFax9, Win98, najnowsze
drivery, PIII-450/128MB.