Re: Awaria ogolna dysku D.

Autor: Grisza (grzesiul_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sat 06 Nov 1999 - 00:02:22 MET

  Tasmy wygladaja OK. Dyski raczej sie nie gryza, bo od pol roku sa w
takiej konfiguracji i nic sie nie dzialo, dopiero teraz.

> Nie chcę krakać ale jest to możliwe, że dysk Ci zdycha.

   Lepiej zeby nie, ale coz....

> Po drugie sprawdź dokładnie cały dysk - wszystkie partycje Scandisk'iem
> lub NDD'em - dokładne sprawdzanie powierzchni dysku. Jeżeli znajdzie
> więcej bad-sectorów to zacznij rozglądać sie za nowym.

  NDD nie znalazl zadnego bad-sectora (normalne i dokladne sprawdzanie
powierzchni).
  Do czego uzywa sie ciaglego sprawdzania powierzchni (ilosc przebiegow
testu)?

> Życzę szczęścia.

   Dziekuje.

--