100m miedzy blokami

Autor: Maciej Sterna (mst_at_post.pl)
Data: Fri 05 Nov 1999 - 14:29:39 MET

Witam wszystkich czytelników listy!

Bardzo proszę o pomoc wszystkich zorientowanych! Mieszkam ok 100m od
rodzinnego domu. Między moim blokiem a rodzicami stoi jeszcze jeden budynek.
Powiesiłem z braciszkiem kabelek spieliśmy kompy i było git aż spadł
deszczyk. Okazało się, że przy najdrobniejszych opadach strawznie indukuje
się na kablu. Spłoneły trzy karty sieciowe i jeden HUB! Myślałem, że to możę
kabel jest gdzieś przetarty + woda i mamy lekkie spięcie, ale po wymianie
kabelka ojciec złapał za końcówki i już prawie zaczął świecić ale niestety
oderwał się od kabla. Teraz kabel jest przykręcony do grzejnika (żeby nikogo
nie zabiło!).
Czy można jakoś (w przyzwoitych pieniądzach) spiąć komputerki? Może ktoś zna
jakieś tanie i niekłopotliwe rozwiązanie, które nie będzie zagrażać życiu
innych? Położenie kabla w ziemi nie wchodzi w gre (miedzy blokami są dwie
ulice i rurociąg kotłowni). Propozycje bardzo proszę też na priv bo nie
czytam tej listy stale!

Maciej
e-mail: mst_at_post.pl
tel. +48606253357