Re: Problem z nagrywaniem CD

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ufo.ds13.agh.edu.pl)
Data: Fri 05 Nov 1999 - 14:24:20 MET

>Kupiłem sobie niedawno nagrywajkę i oczywiście, jako początkujący
>nagrywarkowiec mam problem. Mianowicie w momencie, gdy w prog. Nero
>przegrywam płytę audio z reguły przy ok 2% (!) wyskakuje mi komunikat "Not
>enough memory" i oczywiście "Writing failed" czy coś w tym stylu. Jak
>przegrywałem płytę z danymi, to przegrał kilkadziesią procent i wyskoczł
>tenże sam komunikat. A więc mam pytanie: czy 32 mega ramu to za mało dla
>tego programu, czy mam cósik skopane ?

Spokojnie 32MB wystarczaja, tylko trzeba sobie zmienic bufory na dane na
wieksze (deafultowo bodajze 4MB).

A jesli masz HDD + CDR + CDROM to zrob sobie tak :

- HDD - Primary Master
- CDR - Primary Slave
- CDROM - Secondary Master
- ew. drugi HDD podlacz sobie na Secondary Slave

To moze byc przyczyna uwalania sie plytek.

Aha - i poszukaj najnowszego biosu do nagrywarki.

Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl