Odp: jak polskie znaki na starym herculesie

Autor: Dafi (dafi_at_kki.net.pl)
Data: Fri 05 Nov 1999 - 12:34:11 MET

A zajmuje sie ktos jeszcze taka wymiana Epromu (w Warszawie). A moze ktos ma
do oddania taka karte?
Szkoda ze nie wiedzialem tego wczesniej to moze od razu bym kupil karte z
takim Epromem, a tak to 7 zl w bloto poszlo, a troche piwa by bylo ;-)

Dafi

Użytkownik Przemyslaw Majewski <pmajew_at_lucent.com> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3822A822.790345B1_at_lucent.com...

Mazovii)..

> Nie do zrobienia bez wymiany epromu na karcie. Hercules pobiera definicje
znakow
> z ROM-u i nie ma mozliwosci definiowania wlasnych wzorow (tak jak VGA).
Chyba,