Re: Pentium 166MMX

Autor: Witold Kopel (ficio_at_krakow.neurosoft.net)
Data: Fri 05 Nov 1999 - 09:18:09 MET

Robert Wojciechowski wrote:

> tez tak myslalem ale zawsze jest jakies ale
> nalezy spytac sprzedawce albo sprawdzic revsiona
>
> moj rev to - wypisane biala farbka miedzy slotami PCI - 1.11
Moj tez - az odkrecilem obudowe, zeby sprawdzic ;-). Kupina na wiosne
(maj?) '98. Ale Somar mial chyba rev 1.0? czyli wczesniejsza...

> 112e-1
>
> a moze ten bios juz to ma
sprawdz 'SetK6' - podaje stan rejestrow, pozwala je konfigurowac pod
dos, i wszelakie win.

> moze juz nie trzeba odpalac zadnych programikow.
> Wszystko chodzi stabilnie, szkoda mi ;)
>
> Prawda to o kilkanasto% dopaleniu ?
Jak testowalem TX97 na biosie 1.08 to nie uaktywnial ani WA, ani WC.
Na T2P4 nawet BIOS 2.07 nie uaktywnial WC, wiec mysle, ze i 1.12e tez
nie bedzie tego mial.
Roznice szybkosci pomiedzy WA/WC on i off sa rzedu 10% - przy czym WC
podobno najbardziej przydaje sie przy grafice, WA ma zastosowanie
bardziej ogolne.
Uaktywnienie WA i WC nie wplynelo zbytnio na stabilnosc systemow...
przynajmniej u mnie ;-).

Tyle
Ficio