Re: CREATIVE RIVA 16MB TNT II, czy warto?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Fri 05 Nov 1999 - 08:52:18 MET

Cześć,

> Na tych "zubożonych" RivachTNT2 grywalność w większości przypadków kończy
> się w 1024x768 w 16-bitowym kolorze i w 640x480 w 32 bitowym kolorze.

Wszystko można kupić ale nie za tą cenę ...

> Jeśli masz więcej pieniędzy to kup "pełną" RivęTNT2 16 MB . Karty takie
> (markowe) zaczynają się od około 500 zł (Microstar Ms-8802 16MB).

IMHO nie ma kart TnT2 bez marki. Są jedynie lepsze i gorsze (np.
podkręcalność, praca na 83MHz FSB i jakość 2D).

> Jeśli jednak nie masz pieniędzy i nie zależy Ci na 32-bitowym kolorze ,
> dużych teksturach , filtrowaniu anizotropowym i pełnej obsłudze AGP 2x/4x
> proponuje zakup Voodoo 3 w wersji 8 MB (cena około 280 zł)

W tym wszystkim chodzi po prostu o lepszą jakość obrazu 3D. I zgadzam się z
Kaszpirem ...

> PS. Myślę jednak że według mnie warto dołożyć te kilka złotych na TNT2
16MB
> (pełną) i zobaczyć na własne oczy jak wygląda Drakan w 32 bitach :) (i nie
> tylko)

:-)

> /// Kaszpir ///

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."