Re: Modemowy Problem

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 19:07:18 MET

> Czy i jeżeli już to jak mogę podłączyć do jednego komputera trzy
faxmodemy.

Mozesz. Na roznych comach lub na lpt i com lub na usb.

> Słyszałem, że istnieje coś takiego jak macierz modemowa. Czy potrzebny
jest
> do niej specjalistyczny komputer? Ile może kosztować to wyszystko?

Nie wiem co to macierz modemowa. Wiem ze w win98 jest cos takiego jak
multilink
- mozliwosc laczenia dwoch modemow w jeden 'logiczny' - tj. masz np. 2x
modem
56k a dzieki multilinkowi mozesz je wykorzystac jako 'jeden' modem
o predkosci 112Kb. Z tym ze podobne 'cuda' musi obslugiwac siec
do ktorej sie wdzwaniasz, a nie sadze zeby nasza tepsa bawila sie w takie
cuda.
BTW Oczywiscie musisz miec rowniez dwie linie telefoniczne.

> Proszę o jakieś namiary na firmy w Polsce, które się tym zajmują.

Nie mam pojecia.

--
Sponsorami dzisiejszego posta sa literki
b, a, h, oraz wykrzyknik ! .