Re: Warszawski rynek sprzetu komputerowego (gdzie kupic monitor?)

Autor: Mateusz Kasprzak (kacper_at_pbi.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 23:18:42 MET

Aleksy Kordiukiewicz wrote:

> Użytkownik Włodek Wojtiuk <wojwlo_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:7B3U3.2976$7O1.65809_at_news.tpnet.pl...

> Do Optimusa zraziłem się kilka lat temu,
> lecz popieram kupowanie w dużych firmach.
>
> Pozdrowienia
>
> --
> Aleksy Kordiukiewicz
> mailto:aval_at_aval.com.pl
> http://www.aval.com.pl/ (o firmie, poradnik, katalog, cenniki)
> ANTENY, TV-SAT, ANTENY ZBIOROWE, TVK, TELEFONY
> DOMOFONY, ALARMY, TV UŻYTKOWA, KASETKI, ZAMKI

Piszecie absolutne bzdury, bo wiekszosc PORZADNYCH firm ma wlasne serwisy,
ktore omijaja drobnych dostawcow. Sam kupuje przez swojego znajomego
bezposrednio w warszawskim betacomie, gdzie nigdy nie mam mozliwosc
sprawdzenia sprzetu i jakos trzymajac sie tych samych marek (asus, intel,
samsung) nigdy nie budze sie z reka w nocniku.
A z wlasnego doswadczenia wiem, jako hardwarowiec, ze wiekszosc wielkich firm
wsadza do srodka syf i tylko glupki lapia sie na ich promocje.
Ale kupujcie u wielkoludow, powodzenia........................

--
pozdrawiam
ghost_r.