Re: ASUS P3B-F

Autor: Witold Masznigut (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 23:04:36 MET

Dnia Wed, 03 Nov 1999 14:55:29 +0100 , z klawiatury Geralt
<geralt_at_2n.pl> wyszło :
>Ja tez nie mam? Czy przy taj plycie zawsze jest czujnik? Bede musial sie
>troche znowu poklucic z ludzmi z firmy gdzie kupowalem komp. Ehh..

Panowie ja też nie dostałem ale :

podaję za manualem: Item Checklist

(1) Asus Motherboard ,
(1) Universal Retention Mechanism .....
(1) Ribbon cable for master and slave ide drives
(1) Ribbon cable for (1) 5,25'' and (2) 3,5'' floppy rives
(1) Bag of spare jumper caps
(1) Support CD with drivers and utilites
(1) this motherboard user's manual

optional

Asus IrDA module
Asus s370 slocketka
Asus PCI-L101 WOL Ethernet card

po za tym ,sam mam celka 400 w slocketce (nie asusa) i w biosie
dostaje bez problemów temperaturę procka i płyty , ktoś kiedyś tu
napisał że od któregoś modelu procka (celka na pewno p2 i p3 nie wiem)
czujnik jest zawarty w samym procesorze i podaje temperaturę poprzez
którąś nożkę.

Jak piszę bzdury to proszę o poprawkę (a ja się dowiem prawdy :))

--
Pozdrowienia Vitto
ICQ 35604090