dysk >8GB - jaka p³yta potrzebna?

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 22:06:18 MET

Mam pytanie w zasadzie tak jak w temacie - od mniej wiêcej jakiego "poziomu"
p³yt BIOSy widz± >8GB. Czy mo¿e tu pomóc upgrade BIOS-u.
Pytanie zostaje zadane w zwi±zku z tym, ¿e kolega bez pytania mnie kupi³
sobie dysk quantum cx 13gb, z czego widoczne jest 8. A p³yta "vxpro2", czyli
de facto via vp2, czy co¶ takiego, producent no name.

--
Jacek Fiok
j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl                      http://www.jfiok.capital.pl