Re: Projektory multimedialne

Autor: Talajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 19:58:00 MET

On Thu, 4 Nov 1999 10:30:39 +0100, in pl.comp.pecet "Buraq"
<kajmis_at_box43.gnet.pl> wrote:

>No to chyba cie w konia zrobil. Nie widzialem tanszego
>rzutnika niz za 17000zl.

eee... chyba nie. :)))
u nas w sklepie dwa CTX'y w cenie 8000 i 10000 - niestety nie chce mi
się isć po cennik do innego pokoju, zeby podać jaki to dokłądnie
model. :)
przypuszczam, że jeżeli CTX to powinien dawać w miarę dobry obraz. w
instrukcji ma standard 1024x768.

inna sprawa, że u nas np. na polibudzie mają kilka rzutnikow i od razu
na oko można powiedzieć który jest tańszy a który droższy.
obraz z tych tańszych jest po prostu ciemniejszy w rogach i bardziej
przebarwiony - jest to cholernie wkurzające.
dlatego przy kupowaniu rzutników mogę polecić dużą ostrożność - nic
więcej, bo nie mam w tym doświadczenia. widziałem jakie są ogromne
róznice w jakości obrazu przy tańszych i droższych modelach.

BTW: nie wiem czy rzutnik nadaje się do oglądania DVD czy jakichś
filmów. wyświetlacz TFT, który jest w nim zamontowany jest non stop
chłodzony wielgachnych rozmiarów wiatrakiem, który to wiatrak wydaje
taki szum, ze oglądanie czegokolwiek w pomieszczeniu mieszkalnym
wydaje się być raczej niemożliwe.
być może droższe modele są inaczej skonstruowane.

                   pozdrowionka...
                            Tałajczyk Piotr.........Cz-wa
                            email:....piotrtal_at_promail.pl
                            www: http://iop.pcz.czest.pl/piotrtal