Re: dlaczego ciagle...

Autor: Buraq (kajmis_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 10:53:56 MET

> a jak sie mam laczyc zeby uzyskac najwydajniejsze polaczenie ?

W zasadzie ty nie masz na to wielkiego wplywu :-(

> teraz laczy mi sie z predkoscia 46... calkiem niezle, ale czy nie mogloby
> byc 56???

Mogloby, ale musialbys miec dobry modem, dobra linie telefoniczna,
dobra centrale i w dodatku niedaleko.

Ja lacze sie modemem 56k (Rockwell w 56flex, flashowany do v.90)
z predkoscia 57600, ale nie z tpnetem, tylko z prywatnym ISP (dostawca
internetu).
Z tpnet lacze sie zawsze na 44000.
Moze sprobuj poszukac jakiegos ISPa w twoim rejonie i kup sobie miesieczny
abonament (miesieczny powinien byc tani, IMHO kolo 20-30zl) na wdzwanianie
sie do ISPa.
Oczywiscie, jesli ISP dziala w v.90 to musisz sobie sflashowac modem (chyba
ze
masz nowy modem z firmowa obsluga v.90)