Udma33 a 66, czy jest znaczaca roznica w predkosci?

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN-TO.polbox.com)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 10:53:13 MET

Mam Asusa p3b-f i dysk udma66 (Fujitsu). Zastanawiam sie, czy kupic
karte pci wlasnie z udma66 bo na plycie tego dobrodziejstwa
standardowo nie ma.
Pytam, czy odczuje wzrost predkosci dla hdd, czy ma ten zakup sens.
Wiem, ze teoretycznie jest to szybciej ale jak to jest w praktyce.
Cd-rom mam udma2 ale bedzie na osobnej tasmie, wiec tego sie nie
czepiajcie; pytam o procent rzeczywistego wzrostu predkosci.
Wiadomo, ze wzrosnie szybkosc transmisji danych ale przeciez z samego
hdd wiecej sie fizycznie nie wyciagnie niz przy obecnym trybie udma2.
Jak to zatem jest, warto?