Odp: Monitory Philips, sklep Lorien (Wawa) - odradzam!! [bardzo dlugie]

Autor: Krzysztof Sprawnik (kris_at_vis.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 10:17:36 MET

> Ja na twoim miejscu zaufalbym przede wszystkim swojemu wzrokowi. Sam bylem
> swiadkiem jak koles w Lorienie przewertowal trzy monitory jednego modelu i
> producenta, aby wybrac ten jeden wlasciwy i jak zauwazylem nikt ze
> sprzedawców niestal mu za plecami tupiac noga, wrecz przeciwnie. Koles w

Ja sam pomagalem kumpelce wybrac w Lorienie Soniaka 15 i rozpakowali ze trzy
monitory, zeby porownac czy dobrze graja.

> koncu kupil i wyszedl zadowolony. Trwalo to chyba z godzine. Facet nawet
> przyniósl wlasne testy.

Testy w gazetach to zupelnie inna sprawa.
NIGDY IM NIE NALEZY WIERZYC!

To tak jak z artykulami sponsorowanymi - laduja kase i wiadomo jak to sie
konczy...

Kiedys widzialem test telefonow komorkowych (zamierzchle czasy, jakies 2 - 3
lata temu) - telefon Sony CMDX-1000 (ktory mialem przyjemnosc uzytkowac
przez dlugi czas) przegral z telefonem firmy Sagem (sic!), bo ten drugi mial
"lepsze oprogramowanie komunikacyjne". Mozna sie spierac o to, ktory jest
lepszy, ale testy maja to do siebie, ze mozna podobierac tak kryteria, zeby
wyszlo to, co ma wyjsc.

Na marginesie dodam, ze 15' soniaki to nie trzymaly parametrow - trzeba bylo
z wybierac z 4 egzemplarzy na zasadzie "mniejszego zla" (przymajmniej te
stare). Teraz wystarczy rozpakowac juz dwa pudelka - postep jest. :)

Swoja droga, to niedobrze, ze chcieli Cie skasowac na 30 OKN, bo kwota jest
smieszna (w porownaniu z monitorem) i nie ma o co walczyc. Az sie wierzyc
nie chce...

pozdrawiam i zycze milego odbioru na ekranie
Kris