Re: ASUS P3B-F

Autor: Bartosz Żur (CMT_at_rubikon.net.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 10:59:08 MET

Użytkownik Geralt <geralt_at_2n.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38203ED1.70D0352E_at_2n.pl...

> Ja tez nie mam? Czy przy taj plycie zawsze jest czujnik? Bede musial sie
> troche znowu poklucic z ludzmi z firmy gdzie kupowalem komp. Ehh..

Ludzie poczytajcie sobie knizke dolaczana do plyty tam pisze co powinno
sie znajdowac w pudelku. Cz. temp. nie jest dolaczany do P3B-F.
Zacytowalbym ale pisze z pracy.
Ja i tak mam ale z P2B-F :-)))) do ktorej tez musialem dokupic.

--
pozdroofka
Bartosz Zur                    "Zurek DEPECH"