Re: USB riser card - help

Autor: mutabaruka_at_my-deja.com
Data: Thu 04 Nov 1999 - 08:38:13 MET

In article <7vq73b$r6$18_at_druid.ceti.com.pl>,
  "Buraq" <kajmis_at_box43.gnet.pl> wrote:
> Tzn masz wyprowadzenie do podlaczenia slaedzia z gniazdem USB?
> Musisz poszukac u producenta twojej plyty.
> Asus tak robil z np TX97.

Normalne wyprowadzenie to meskie gniazdo 5 pin na ogol 2 takie gniazda.
U mnie producent (Iwill) pisze, ze musze miec USB Riser Card. Nie
wydaje mi sie, ze to ich patent, wiec moze ktos cos takiego ma lub wie
gdzie kupic. Jest to karta na sledziu, ktora wklada sie do 2 x 10 pin
zenskiego gniazda. Plyta ma chipset Alladin 55xPlus, jesli to cos
zmienia.
Pozdr.

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.