Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 08:25:57 MET
Cześć,
> Pewnie wiem w czym...
:-)
> No właśnie jak duża jest różnica między M128 16MB a M64 32MB.
> W zastosowaniach biurowych chyba żadna, ale w gierach?
Do zastosowań biurowych IMHO szkoda kasy na jakąkolwiek TnT2. Co do gier to
jest taka (średnio licząc przy podkręconych kartach), że w 16 bitach M64
chodzi w miarę gładko do 1024x768 natomiast w 32 powyżej 640x480 zaczynają
się problemy (czasem masz grywalność w 800x600 czasem nie). M128 w 16
ciągnie do ok. 1280x1024 a w 32 do 1024x768 (tu ta piekielna szyna w M64
zaczyna się dławić, ten sam problem mają Savage4) ...
> Na razie 64MB ale jestem na etapie oczekiwania na zastopowanie spadku
> cen pamiątek (latem przegapiłem i dopiero teraz rozszerzę pamięć).
Przydało by się 128MB ... szczególnie do nowych gier i szczególnie przy TnT2
czy G400 ...
> Henry(k) < henrico_at_friko6.onet.pl >
Pozdrawiam.
Kris.
-- "A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do it, but nobody can agree on how to compare performance." mailto:kris_at_benchmark.ceti.com.pl mailto:kris_at_pc.com.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 19:14:29 MET DST