Re: TNT2 vs. TNT2 M64

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 04 Nov 1999 - 08:25:57 MET

Cześć,

> Pewnie wiem w czym...

:-)

> No właśnie jak duża jest różnica między M128 16MB a M64 32MB.
> W zastosowaniach biurowych chyba żadna, ale w gierach?

Do zastosowań biurowych IMHO szkoda kasy na jakąkolwiek TnT2. Co do gier to
jest taka (średnio licząc przy podkręconych kartach), że w 16 bitach M64
chodzi w miarę gładko do 1024x768 natomiast w 32 powyżej 640x480 zaczynają
się problemy (czasem masz grywalność w 800x600 czasem nie). M128 w 16
ciągnie do ok. 1280x1024 a w 32 do 1024x768 (tu ta piekielna szyna w M64
zaczyna się dławić, ten sam problem mają Savage4) ...

> Na razie 64MB ale jestem na etapie oczekiwania na zastopowanie spadku
> cen pamiątek (latem przegapiłem i dopiero teraz rozszerzę pamięć).

Przydało by się 128MB ... szczególnie do nowych gier i szczególnie przy TnT2
czy G400 ...

> Henry(k) < henrico_at_friko6.onet.pl >

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."