Odp: Jaka 17"

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_kki.net.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 22:32:24 MET

Użytkownik Artur Sikora <art_at_mat.uni.torun.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7vpgcd$rts$1_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl...

[...]

> Poza tym nie polecam Philipsow bez sprzetowej regulacji parametrow obrazu
> (np. Philips Brillance 107).
> Nie wiem czy pod Linuxa juz wyszly jakies programy do tego...

Wyszły! Nawet specjalnie dedykowane do 107 Brilliance! Napisał je pracownik
z tej firmy, który nudził się po godzinach pracy - więc są nieoficjalne.
Też wolałbym sprzętową regulację, ale software'owa ma swoje zalety - nie
trzeba regulować przy zmianie OSu.