Odp: Super promocja w reklamie

Autor: Krokiet (krokiet_at_kki.net.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 14:42:42 MET

Jaki ty Lesiu jestes madry! I W agencji pracujesz! Dobrze ze ty sie
przynajmniej znasz bo inaczej to marnie bysmy chyba zgineli. Bez Ciebie
LESIU jak bez prawej reki...
Pozdrawiam i zycze Ci zebys do konca zycia byl taki madry i zebys dalej
pracowal w tej agencji :)

Krokiet

Użytkownik Lesław Ródź <lechu_at_oskarwegner.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:uMST3.142$7O1.4659_at_news.tpnet.pl...