Re: Jaka 17"

Autor: KrzysiekB (kbalas_at_veracomp.com.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 13:10:48 MET

Mitsubishi jest najlepsze w tej grupie (najdroższe?), jest tylko jedno ale,
w Polsce niestety 17" Mitsubishi jeszcze nikt nie dystrybułuje, za to są 19"
i 21", moim zdaniem ten monitor naprawdę wbija w ziemię (jakoscią obrazu i
ceną niestety też :))
pozdro,
krzysiek

Glina napisał(a) w wiadomości: <7vn14m$adv$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...