pilot + komputer

Autor: * SON OF PRESIDENT * (carramba_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 11:32:32 MET

Prosze o pomoc ...
Chcialbym sterowac komputerem za pomoca pilota. W tym celu chcialbym kupic
urzadzenie, ktore by to umozliwialo. Gdzie moge takie cos kupic ?
W sumie moglbym to sam zrobic (diody podczerwone, przetwornik i konwerter
sygnalow), ale mi sie po prostu nie chce. Czytalem w Enterze o tzw.
MegaPilocie, jednak ma on jak dla mnie za duze mozliwosci - oprocz
odbiornika podczerwieni ma jeszcze nadajnik, ktorego ja nie potrzebuje.
Dzieki za odpowiedzi.
Robert