AverMedia TVPhone98 Wisi

Autor: Krzysztof Olczyk (olczykkrzysztof_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Nov 1999 - 02:35:34 MET

Ludzie!!! Pomozcie!!!
Jestem tu nowy i juz mam pelno pytan. Jedno z nich ponizej.
Problem dotyczy karty Aver TVPhone98. Wiesza mi komputer.
Gdy nic nie robie (tzn. ogladam tv) wszystko jest spoko, ale
gdy zaczne cos otwierac, albo przesuwac okienko z obrazem
wiesza mi sie komp. Nic nie dziala, pomaga twardy reset.
Problem nie tkwi w oryginalnym oprogramowaniu. To samo dzieje sie
na Power VCR. Ale gdy okienko z obrazem zminimalizuje ze go
nie widac wzystko jest OK. Szlag mnie trafia bo nie moge nic
robic na komputerze gdy jest wlaczony tuner. Nikt nie wie o co
chodzi. Pomocy. Z gory dziekuje,

Moj sprzet:
Celeron 300->450, Plyta Soltek (Via), grafika: TNT 16 MB ATrend,
muzyka: Maestro, Ram 32MB