Płyta główna a HDD

Autor: Wojtek (wojteks_at_termit.art.olsztyn.pl)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 23:44:11 MET

Mam starsza plyte glowna firmy SOYO model 5TF2 na chipsecie i430HX i z
biosem AWARD-a. Chciałbym kupic nowy HDD, gdzies ok. 15 GB (na oku mam
IBM-a), ale nie wiem czy będzie on poprawnie wspolpracowal z moja plyta.
Napewno nie obsluzy ona UDMA/66, ale najważniejsze to, czy widziane bedzie
cale 15 GB, czy tylko np. 8 GB.
Podobno odpowiedzialny za to jest BIOS. Nie wiem tylko jak poznac po
BIOS-ie, czy jest on dobry, czy tez nalezaloby go uaktualnic?