Re: PLEXTOR ATAP I!!!!

Autor: Bartosz Zur (depech_at_czasnaeb.pl)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 22:32:37 MET

Użytkownik zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:4xwfOMHstoS55fKUmpiiIfOz8fWh_at_4ax.com...
> wlasnie przeczytalem w najnowszym pc kurierze, ze plextor wypuscil
> nagrywarke _atapi_ cd-rw 8x4x32. podna cena to 1200zl + vata.
> no, nie wiem jak wy, ale ja mysle, ze powinny sie skonczyc dyskusje na
> temat "jaka nagrywarke kupic". no, co najwyzej atapi, czy scsi.
> btw. AFAIK to pierwszy sprzet plextora na atapi. ciekawe, czy bedzie
> rownie udany jak cala reszta.

Jak tylko sie pojawia u nas tzn. fizycznie (jeszcze ich niema u nas)
to juz zamawiam jedna dla klienta a druga moze dla siebie :-)))

--
pozdroofka
Zur Bartosz    "Zurek DEPECH"      UIN 1337913