Odp: Jaka karta grafiki jest najlepsza ???

Autor: Marcin Ż (marcinz_at_golddom.com.pl)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 22:38:43 MET

Użytkownik Bombel <knobloch_at_free.poltronic.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7vkfon$84m$1_at_bajzel.zse.edu.pl...
> Mam zamiar wymienić komputer. Nie mogę się zdecydować na kartę graficzną.
> Nie wiem co wybrać :
> Voodoo III,
> Riva TNT II ,
> Diamond Viper V770 Ultra
> Interesuje mnie karta która będzie dobrze się sprawować w nowych grach 3D.
> Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie to bardzo proszę o pomoc
,
> będę bardzo wdzięczny.
> Pozdrawiam

Ujmę to tak jeśli nie chcesz mieć problemów kup Voodoo III. Jestem
posiadaczem takiej karty i nie narzekam, wszystko chodzi jak przeciąg.

Mój kolega jest posiadaczem Vipera V770. Ma czasami problemy z odpaleniem
gierek, ale zazwyczaj odpali każdą. No i nie da się ukryć Viper ma 32 MB
RAMu Voodoo tylko 16.

Jeśli nie chcesz mieć problemów bierz Voodoo III
Jeśli jednak chcesz żeby gierki ładnie wyglądały.........