Paciaja na ekranie - wirus czy Savage???

Autor: michau (michau_at_rzeszow.medianet.pl)
Data: Tue 02 Nov 1999 - 22:03:50 MET

Witam

Czy ktos z grupowiczow zetknal sie z problemem rozlarzacych sie pikseli w
Windows? Przy kazdym ruchu w 2D na ekranie zostaja smiecio-piksele
zamazujace ekran. W 3D, podczas grania pojawiaja sie zaklucenia w postaci
czarnych zbitek kilku pikseli. Czy to wirus? Czy karta graficzna? Efekt nie
wystepuje caly czas. W lipcu wymienilem plyte (A-Trend ATC5100), grafike
(Super Grace Savage3D) i zainstalowalem win 98. Pierwszy raz paciaja
pojawila sie 1 wrzesnia, dokladnie o godz 00.00 i przeszkadzala trzy dni.
Potem znowu 1 pazdziernika i znowu trzy dni. Teraz mam to od 27 pazdziernika
i mam tez dosc. AVP nic nie wykryl. Ostatnio podejzewalem karte ale
probowalem chyba wszystkich driverow, referencyjnych i fachmanowych ale
ciagle to samo. Na razie nie mam mozliwosci sprawdzenia jak to bedzie z inna
karta. Ktos wie o co tu chodzi??? Paciaja daje sie skapturowac. Tak to mniej
wiecej wyglada:
http://www.rzeszow.medianet.pl/~michau/paciaja.gif

Pomocy...

Michau